day 6 : 10 items you can't live without

mesti lah xde kan..
kalu benda-benda tu hilang mesti la aku akan sedih giler..
tapi takkan la aku nak bunuh diri pulak..
aku masih boleh hidup..
bak kate pepatah..
hidup mesti diteruskan.. (pepatah ke camni ek)

ni kira katogeri barang yang aku sayang giler la kan?
tak termasuk manusia..

1. k/p - ni penting sebab kalu xde, banyak keje kot nak pegi wat lain..
2. laptop - mesti la sayang giler.. walaupun laptop ni xberapa nak sayang aku..huhu
3. barang yang azrie pernah kasi - ni mesti la sayang.. tapi aku ni careless giler.. semua nak hilang.. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
4. hp - nak mecej azrie, nak call mak.. hp penting sangat2.
5. money2 - money ni memang paling penting.. sepatutnyer duk atas skali ni.. camno leh terlupo..hehe
6. cinta- haha jiwang giler.. cinta tu barang ke.. tapi cinta tu penting kot.. sapa xsetuju memang hmmmmm.. :p

aku  rasa dah xde da lagi yang aku sayang..
sebab aku bukan pencinta barang2 sangat..
pencinta manusia tu terlebih plak..hahaha

sebab barang bukan kekal lama dan boleh bawak mati pun..

apa yang pasti kalu barang tu aku baru beli memang aku akan sayang giler2..
but xlame pun.. 
paling lame setahun je la kot..

konklusinya: aku sayang semua barang aku, tapi xde sayang sangat-sangat sampai xboleh nak hidup.. that all. tq.. :)




0 ulasan:

Post a Comment